Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH
Data wpływu wniosku do UMP 2023-05-11
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 11052302401
Przedmiot wniosku Procedura ewidencji ludności, rejestracji stanu cywilnego, rejestracji pojazdów
Kategoria organizacja pracy Urzędu i Rady
Znak sprawy SOUK-I.1431.8.2023
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemnie bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku Udostępniono informację publiczną
Data udostępnienia informacji 2023-05-22
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 19052300109

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-15 16:05:37.0