Oferta: ds. zarządzania użytkownikami systemów informatycznych

Data publikacji: 2017-06-13
Nr ref.: IN/95/2017
Wydział: Wydział Informatyki
Stanowisko: ds. zarządzania użytkownikami systemów informatycznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-08-18

Zakres podstawowych czynności

  • zakładanie i usuwanie kont użytkowników baz danych
  • nadawanie, modyfikacja i odbieranie wymaganych uprawnień do poszczególnych aplikacji użytkownikom baz danych wraz z weryfikacją niezbędnych upoważnień
  • zakładanie i usuwanie kont pocztowych użytkowników
  • aktualizowanie w systemie informatycznym struktury organizacyjnej poszczególnych jednostek organizacyjnych Urzędu celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
  • kontrola zgodności liczby posiadanych przez Urząd licencji w stosunku do nadanych uprawnień do systemów informatycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki techniczne/ścisłe
  • doświadczenie związane z zarządzaniem uprawnieniami użytkowników systemów informatycznych
  • wiedza z zakresu relacyjnych baz danych i systemów operacyjnych
  • znajomość języka SQL
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Wymagania dodatkowe

  • znajomość środowiska IBM Domino Administrator
  • znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych
  • doświadczenie w kontakcie z klientem

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z użytkownikami, stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_In_95_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-08-18 13:55