Oferta: ds. archiwizacji

Data publikacji: 2016-09-20
Nr ref.: OR/119/2016
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. archiwizacji
Informacje dodatkowe: praca na czas określony, ok. 2 lat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-12-16

Zakres podstawowych czynności

  •  współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta w zakresie archiwizacji i udostępniania akt
  • udział w pracach związanych z przyjmowaniem w depozyt i brakowaniem dokumentów z wyborów i referendum
  • sporządzanie informacji i korespondencji oraz udzielanie informacji publicznej
    w zakresie spraw prowadzonych przez Archiwum Zakładowe
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia
  • dbanie o stan fizyczny dokumentacji i utrzymanie porządku w magazynach

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki ze specjalnością archiwistyczną, zarządzaniem dokumentacją
  • min. roczne doświadczenie w obsłudze archiwum jednostki administracji publicznej
  • wiedza z zakresu stosowania przepisów dotyczących archiwizacji oraz instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi klienta
  • dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu postępowania z dokumentem elektronicznym
  • umiejętność prowadzenia szkoleń

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera i bezpośrednią obsługą klienta, również
w magazynie (wilgoć, kurz, zmienna temperatura), stanowisko pracy nie jest dostosowane do  potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-12-16 12:38