Oferta: ds. prawno-organizacyjnych

Data publikacji: 2017-07-17
Nr ref.: OR/114/2017
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-08-09

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie  projektów aktów prawnych w zakresie spraw należących do zadań oddziału, w tym min: zarządzeń Prezydenta, uchwał Rady Miasta, zarządzeń dyrektora wydziału organizacyjnego
  • opiniowanie aktów prawnych takich jak: regulaminy wydziałów/biur Urzędu oraz statutów i regulaminów organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
  • prowadzenie zbiorów regulaminów organizacyjnych, statutów i dokumentów ustrojowych Miasta
  • prowadzenie spraw i analiz dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracyjne
  • min.rok doświadczenia w pionach prawno-organizacyjnych w administracji publicznej
  • umiejętność dokonywania analizy prawnej, weryfikowania projektów aktów prawnych przedstawionych do konsultacji
  • doświadczenie w przygotowywaniu aktów prawnych z zakresu spraw należących do jednostek samorządu terytorialnego
  • zaawansowana obsługa pakietu MS Office, Internetu oraz systemu Lex

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
  • znajomość struktur organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek
  • kursy z zakresu legislacji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla  potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-08-09 09:51