Oferta: ds. kadr

Data publikacji: 2018-03-07
Nr ref.: OW/41/2018
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. kadr

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-04-05

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie teczek akt osobowych dyrektorów nadzorowanych jednostek
  • sporządzanie projektów aktów prawnych m.in. w sprawie: powierzenia stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej, odwołania ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej, ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki oświatowej oraz powołania komisji konkursowej
  • współpraca przy organizacji konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych
  • koordynowanie procedury związanej z oceną pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych
  • prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli
  • udzielanie porad i instruktażu w sprawach kadr dyrektorom, nauczycielom, pracownikom administracyjnym szkół i placówek oświatowych
  • dokonywanie przeglądów dokumentacji kadrowej szkół i placówek oświatowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne, prawo
  • minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w jednostkach związanych z oświatą lub na stanowiskach związanych z administracją kadrową
  • wiedza z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego
  • dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
  • wysoki poziom umiejętności komunikacji

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • studia podyplomowe, kursy z zakresu prawa pracy

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_OW_41.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2018-04-05 12:47