Oferta: ds. majątku szkół i placówek oświatowych

Data publikacji: 2017-12-22
Nr ref.: OW/206/2017
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. majątku szkół i placówek oświatowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-05

Zakres podstawowych czynności

  • współpraca z jednostkami oświatowymi oraz Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami  w sprawach wydawania decyzji o trwałym zarządzie
  • nadzór nad przekazaniem majątku w przypadku zmian na stanowisku dyrektora jednostki lub w przypadku likwidacji i przekształcenia jednostki oświatowej
  • koordynacja działań związanych z zagospodarowaniem mienia i przekazywaniem nieruchomości oświatowych po likwidacji placówek oświatowych
  • prowadzenie aktualnej bazy dotyczącej powierzchni budynków oświatowych, sal lekcyjnych
  • zadania związane z zawieraniem umów najmu powierzchni nieruchomości oświatowych, których stronami są szkoły lub placówki oświatowe

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i prawa oświatowego
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi komputera - Pakiet  Office na poziomie dobrym

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na kierunkach: administracja, gospodarka nieruchomościami
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się  z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeby osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_naborze_OW_206_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2018-02-05 10:06