Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2017-08-08
Nr ref.: ZOU /128/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-09-28

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, rozdzielanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Urzędu drogą pocztową oraz składaną osobiście przez interesantów
  • przygotowywanie do wysyłki  i wysyłanie korespondencji, przesyłek i paczek
  • przypisywanie i przydzielanie korespondencji gońcom
  • obsługa tablic ogłoszeniowych Urzędu
  • udzielanie informacji w zakresie funkcjonowania Urzędu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej i bezpośredniej obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
  • znajomość struktur i przestrzennego rozmieszczenia Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w czynnościach kancelaryjnych w jednostkach administracji samorządowej
  • kursy/szkolenia z zakresu obsługi klienta

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, z bezpośrednią obsługą klienta. Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-09-28 15:03