Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2018-11-23
Nr ref.: ZOU /196/2018
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-01-21

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej
    i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu, segregowanie prasy  
  • współpraca z operatorem pocztowym oraz gońcami
  • wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Urzędu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie - administracyjne, ekonomiczne lub wyższe
  • co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą kancelaryjno - administracyjną    
  • znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: administracyjne, ekonomiczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub usługach pocztowych
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość struktur i przestrzennego rozmieszczenia Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta. Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-01-21 11:18