Oferta: ds. obsługi systemu wspierania obrad

Data publikacji: 2017-03-13
Nr ref.: ZOU /47/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi systemu wspierania obrad

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-21

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie obsługi technicznej obrad sesji i komisji Rady Miasta oraz innych spotkań z udziałem członków Zarządu Miasta
  • planowanie i rozbudowa systemów służących do obsługi technicznej obrad
  • przeprowadzanie testów sprawności systemu wspierania obsługi sesji
  • nadzorowanie prawidłowości realizacji umów serwisowych oraz umów na zakup lub modernizację sprzętu i aplikacji
  • realizowanie zdań związanych z obsługą aplikacji dedykowanych do obsługi zadań wydziału - analizowanie uwag zgłaszanych przez użytkowników, administrowanie oprogramowaniem systemowym, narzędziowym i pomocniczym wykorzystywanym na potrzeby aplikacji (nadawanie uprawnień, zarządzanie bazami danych zgodnie z procedurami bezpieczeństwa)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie techniczne: elektronika, automatyka, telekomunikacja, informatyka lub pokrewne
  • co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze technicznej sprzętu elektronicznego, multimedialnego lub obsługą informatyczną hardware 
  • umiejętność obsługi oprogramowania biurowego i do obsługi prezentacji
  • umiejętność wykonywania drobnych prac w zakresie naprawy sprzętu np. lutowanie
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie  wyższe, nauki techniczne, ścisłe lub inne uzupełnione kursami specjalistycznymi lub kierunkowymi studiami podyplomowymi  
  • uprawnienia do obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV
  • kursy z systemu operacyjnego MS Windowsk Server 2000
  • znajomość rynku sprzętu elektronicznego, nagłośnieniowego
  • znajomość zagadnień dotyczących platformy LAMO i relacyjnych baz danych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca wymagająca mobilności i dyspozycyjności, z bezpośrednią obsługą klienta oraz narażeniem na hałas. Miejsce pracy nie jest nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-04-21 10:55