Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych

Data publikacji: 2016-07-12
Nr ref.: ZOU /86/2016
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-08-31

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
  • pełnienie funkcji przewodniczącego komisji w postępowaniach przetargowych
  • sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
  • wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
  • obsługiwanie elektronicznej Platformy Miasta Poznania
    w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych
    i opinii w zakresie zamówień publicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • trzyletni staż pracy
  • min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych
  • dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • dobra obsługa Pakietu MS Office
  • umiejętność przygotowywania i przeprowadzania prezentacji
  • umiejętności negocjacyjne
  • samodzielność i dobra organizacja w pracy

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: prawo, administracyjne, ekonomiczne
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
  • doświadczenie w sporządzaniu opinii prawnych dotyczących zamówień publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługa klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-08-31 11:06