Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych

Data publikacji: 2017-07-18
Nr ref.: ZOU /115/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-09-05

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
  • pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji w postępowaniach przetargowych
  • sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
  • wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
  • obsługa elektronicznej Platformy Miasta Poznania w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • minimum trzyletni staż pracy
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych
  • dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • dobra obsługa Pakietu MS Office
  • umiejętności negocjacyjne
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: prawo, administracyjne, ekonomiczne
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
  • umiejętność przygotowywania i przeprowadzania szkoleń/prezentacji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-09-05 11:40