Oferta: ds. zarządzania obiektami

Data publikacji: 2017-01-02
Nr ref.: ZOU /1/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zarządzania obiektami

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-30

Zakres podstawowych czynności

  • planowanie i nadzór nad translokacjami
  • monitorowanie realizacji umów związanych z dostawą mediów i odbioru odpadów
  • nadzorowanie utrzymania czystości w obiektach, kontrolowanie wykonania usług sprzątania wykonywanych przez firmy zewnętrzne
  • sporządzanie protokołów z kontroli i przeglądów obiektów
  • przygotowywanie projektów umów oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia zapytań ofertowych lub postępowań
    w trybach zamówień publicznych
  • opisywanie faktur i dekretowanie kosztów
  • nadzór nad zabezpieczeniem dostępu do pomieszczeń
    w przydzielonych obiektach
  • zgłaszanie szkód objętych polisą ubezpieczeniową oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do obsługi szkód ubezpieczeniowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: administracyjne, ekonomiczne, techniczne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi z gospodarki nieruchomościami
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym przynajmniej rok w zakresie  administracyjnej lub finansowej obsługi nieruchomości
  • wiedza w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej
    z zarządzaniem nieruchomościami
  • dobra znajomość Pakietu MS Office
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy z zarządzania nieruchomościami, prawa zamówień publicznych
  • znajomość zasad zaciągania i rozliczania zobowiązań przez jednostki sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • podstawowa znajomość programu AutoCAD

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga przemieszczania się w różne lokalizacje miasta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-01-30 13:30