Oferta: główny specjalista ds. weryfikacji zamówień wydziału

Data publikacji: 2015-11-24
Nr ref.: ZOU /126/2015
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: główny specjalista ds. weryfikacji zamówień wydziału

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-01-13

Zakres podstawowych czynności

  • samodzielne prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji zdań i przestrzegania procedur w Wydziale
  • koordynowanie działań związanych z realizowanymi w Wydziale kontrolami i audytami
  • prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami kierowanymi do Wydziału
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem i sprawozdawczością w zakresie planu zadań w Wydziale

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu kontroli/audytu
  • 4-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z kontrolą wewnętrzną lub audytem  obszarze monitorowania systemu kontroli zarządczej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw o finansach publicznych  i zamówieniach publicznych
  • znajomość standardów kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
  • bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu kontroli lub audytu
  • kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych
  • doświadczenie związane z obsługą zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługa klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WZOU_126.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-01-13 13:46