Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2018-10-19
Nr ref.: ZOU /199/2018
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-11-15
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji
- opisywanie faktur w Elektronicznym Systemie Zaangażowania Środków
- udostępnianie informacji publicznej
- sporządzanie analiz i prognoz wykorzystania środków finansowych z obowiązujących umów z operatorami pocztowymi
- przygotowywanie projektów pism, umów i zleceń w zakresie realizowanych zadań
- współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie funkcjonowania narzędzia informatycznego do obsługi kancelaryjnej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej związanej z: obsługą sekretariatu, kancelarii lub usługami pocztowymi
- znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: administracyjne, ekonomiczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość struktur i przestrzennego rozmieszczenia Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, z bezpośrednią obsługą klienta. Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_ZOU_199_2018.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: ZOU/199/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-11-15 15:14