Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2018-10-19
Nr ref.: ZOU /199/2018
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-11-15

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji  
  • opisywanie faktur w Elektronicznym Systemie Zaangażowania Środków
  • udostępnianie informacji publicznej
  • sporządzanie analiz i prognoz wykorzystania środków finansowych z obowiązujących umów z operatorami pocztowymi
  • przygotowywanie projektów pism, umów i zleceń w zakresie realizowanych zadań
  • współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie funkcjonowania narzędzia informatycznego do obsługi kancelaryjnej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  
  • 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej związanej z: obsługą sekretariatu, kancelarii lub usługami pocztowymi
  •  znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: administracyjne, ekonomiczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość struktur i przestrzennego rozmieszczenia Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, z bezpośrednią obsługą klienta. Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZOU_199_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: ZOU/199/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-11-15 15:14