Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych

Data publikacji: 2019-07-22
Nr ref.: ZOU/160/2019
Wydział: Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-10-01

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
  • udzielanie porad i wyjaśnień wydziałom/biurom Urzędu przy opracowywaniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowania
  • pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji w postępowaniach przetargowych
  • sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
  • wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
  • obsługa elektronicznej Platformy Miasta Poznania w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów Prawa zamówień publicznych
  • umiejętność logicznego myślenia i wnioskowania
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość Pakietu MS Office oraz programu Legalis

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, ekonomiczne
  • doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca  administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Teresa Dmochowska-Weber
ostatnia zmiana w dniu 2019-10-01 12:04 - Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)