Oferta: radca prawny - bieżąca obsługa

Data publikacji: 2016-11-22
Nr ref.: ZTM.DO.1110.33.2016
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: radca prawny - bieżąca obsługa
Informacje dodatkowe: 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-12-20

Zakres podstawowych czynności

Świadczenie pomocy prawnej na rzecz ZTM w Poznaniu w zakresie bieżącej obsługi jednostki, w szczególności:

  1. Udzielanie bieżących porad prawnych, sporządzanie  opinii prawnych,
  2. Opiniowanie, tworzenie i nowelizacja regulaminów wewnętrznych ZTM,
  3. Wdrażanie zmian organizacyjnych i instrukcji działania w ZTM wynikających z nowelizacji przepisów prawnych,,
  4. Pomoc prawną w postępowaniach skargowych oraz reklamacyjnych klientów usług publicznego transportu zbiorowego,
  5. Pomoc prawną w postępowaniach w przedmiocie udzielenia informacji publicznej, w tym także w postępowaniach z zastrzeżeniem umownie tajemnicy przedsiębiorstwa oraz związanych z ujawnieniem danych osobowych,
  6. Pomoc prawna w zakresie ochrony danych osobowych,
  7. Przygotowywanie projektów uchwał, w tym planów finansowych i budżetu ZTM z rozstrzyganiem problemów prawa budżetowego/finansowego,
  8. Opiniowanie oraz zastępstwo procesowe w zakresie prawa pracy,
  9. Zastępstwo procesowe.

Wymagania obowiązkowe

  1. Uprawnienia radcy prawnego - co najmniej 2 lata,
  2. Minimum 3 letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych,
  3. Bardzo dobrą znajomość prawa cywilnego,  prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa samorządowego, prawa finansów publicznych, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym oraz ustawy o ochronie danych osobowych;
  4. Umiejętność sporządzania opinii prawnych,
  5. Umiejętność sporządzania i opiniowania umów, w tym określania ryzyk,
  6. Umiejętności negocjacyjne,
  7. Zdolności analityczne, wysoką motywację i nastawienie na realizację celów
  8. Znajomość pakietu MS Office.

Wymagania dodatkowe

1. Samodzielność w działaniu i dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne informacje:

Praca. przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru stanowisko ZTM.DO.1110.33.2016.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2016-12-20 15:36