Oferta: specjalista ds. inwestycji
Data publikacji: 2014-11-17
Nr ref.: ZTM.DL.1110.29.2014
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. inwestycji
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-02-18
Zakres podstawowych czynności
- Zarządzanie realizacją przydzielonych zadań inwestycyjnych.
- Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz informacji z realizacji przyjętych planów i zadań w układzie miesięcznym, kwartalnym i rocznym.
- Zarządzanie realizacją napraw gwarancyjnych.
- Opracowanie szczegółowych harmonogramów realizacji prac.
- Merytoryczne sprawdzanie faktur za wykonane roboty.
- Dokonywanie odbiorów wykonanych robót oraz ich rozliczeń rzeczowych i finansowych.
- Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji inwestycyjnej oraz sporządzanie raportów i sprawozdań.
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji technicznej.
- Opracowanie, zawieranie i aneksowanie umów inwestycyjnych.
- Opracowanie propozycji zadań inwestycyjnych do planu rozwoju i rocznych planów rzeczowo-finansowych oraz ich monitorowanie.
- Współpraca z terenowymi organami administracji w zakresie zadań inwestycyjnych,
- Zlecanie prac w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych.
- Praca w zespołach projektowych.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Przynajmniej 3-letni staż pracy przy planowaniu, projektowaniu i realizacji obiektów budowlanych.
- Znajomość nowoczesnych standardów zarządzania projektami inwestycyjnymi, w tym procedur FIDIC.
- Znajomość regulacji prawnych w obszarze zarządzania inwestycjami.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Podstawowa znajomość Prawa Budowlanego.
- Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy.
- Bardzo dobra znajomość układu komunikacyjnego w Poznaniu i aglomeracji poznańskiej.
- Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, publicznym transporcie zbiorowym, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych.
- Pełna zdolność do czynności cywilno - prawnych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
Wymagania dodatkowe
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami,
- Kompetencje w zakresie systemów zapewnienia jakości,
- Kompetencje w zakresie zarządzania procesowego,
- Wykształcenie podyplomowe, kierunki: zarządzanie projektami, zarządzanie transportem,
- Znajomość języków obcych (angielski, niemiecki),
- 3 letni staż pracy w jednostkach związanych z organizacją transportu, w zakresie inwestycji torowo-sieciowych, dworców, przystanków lub podobnej,
- Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- Umiejętność sporządzania kosztorysów.
Wymagane dokumenty
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU SPECJALISTA DS. INWESTYCJI.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-02-18 11:15