Oferta: specjalista ds. rachunkowości zarządczej

Data publikacji: 2015-03-19
Nr ref.: ZTM.DL.1110.3.2015
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: specjalista ds. rachunkowości zarządczej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-06-09

Zakres podstawowych czynności

  1. Zdefiniowanie wymagań i koordynowanie procesu przetwarzania danych księgowych dla potrzeb informacji zarządczej;
  2. Rachunek kosztów;
  3. Przygotowywanie i analiza kalkulacji kosztów, cen i wyników;
  4. Tworzenie i kontrola budżetu oraz monitorowanie jego realizacji, analiza odchyleń;
  5. Analiza finansowa;
  6. Ocena wyników pracy przewoźników (analiza finansowa, rachunek zarządczy, benchmarking);
  7. Sporządzanie sprawozdań, bieżące raportowanie;
  8. Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał Rady Miasta Poznania związanych z publicznym transportem zbiorowym;
  9. Udział w pracach zespołów projektowych realizujących przedsięwzięcia związane z publicznym transportem zbiorowym;
  10. Współdziałanie z  Operatorami, Zarządami Transportu i innymi instytucjami z branży w ramach realizowanych zadań.

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne,

2. Wiedza, umiejętności i doświadczenie w zakresie:

a/  rachunkowości finansowej - kompetencje w zakresie praktycznej interpretacji danych finansowych,

b/ rachunkowości zarządczej - z budowaniem modelów rachunkowości zarządczej, identyfikowania kosztów jednostkowych, kosztów operacyjnych oraz wsparcia,

c/ budżetowania i rachunku wyników - ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wynikami (efektywnością, czyli wynikami jakościowymi i ilościowymi),

- Zarządzania przez cele,

- Benchmarkingu;

3. Znajomość ustaw o finansach publicznych, publicznym transporcie zbiorowym, prawo zamówień publicznych oraz europejskich przepisów dot. transportu;

4. Bardzo dobra obsługa komputera i oprogramowania użytkowego (pakiet MS Office);

5. Pełna zdolność do czynności cywilno-prawnych.

Wymagania dodatkowe

  1. Kompetencje w zakresie zarządzania projektami oraz pozyskiwania funduszy unii europejskiej;
  2. Znajomość restrukturyzacji, uwalniania zasobów, optymalizacji kosztów spółek handlowych;
  3. Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu;
  4. Samodzielność, komunikatywność, terminowość;
  5. Dobra znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys i list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKU NABORU SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ 2.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Kubala
Data i godzina publikacji: 2015-06-09 11:51