Oferta: stanowisko ds. realizacji budżetu
Data publikacji: 2017-08-03
Nr ref.: ZTM.DO.1110.15.2017
Jednostka: Zarząd Transportu Miejskiego
Stanowisko: stanowisko ds. realizacji budżetu
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-09-04
Zakres podstawowych czynności
1. Przygotowanie okresowych informacji ze stopnia realizacji planu finansowego;
2. Planowanie potrzeb i sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe w związku z przewidywanymi wydatkami;
3. Kontrola realizacji planu finansowego jednostki;
4. Bieżące monitorowanie aktualnego poziomu zaangażowania i wykonania wydatków i dochodów jednostki;
5. Stałe informowanie o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;
6. Prowadzenie ewidencji danych i wskaźników ekonomiczno-finansowych związanych z realizacją zadań jednostki.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe: Kierunki ekonomiczne.
2. Wiedza, umiejętności i doświadczenie w zakresie:
a) rachunkowości finansowej - kompetencje w zakresie praktycznej interpretacji danych finansowych,
b) rachunkowości zarządczej - z budowaniem modelów rachunkowości zarządczej, identyfikowania kosztów jednostkowych, kosztów operacyjnych oraz wsparcia,
c) budżetowania i rachunku wyników - ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wynikami (efektywnością, czyli wynikami jakościowymi i ilościowymi),
d) zarządzanie przez cele,
e) biegła znajomość i obsługa pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe
1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
2. Znajomość zagadnień transportowych, finansów publicznych, sprawozdawczości statystycznej, budżetowej;
3. Znajomość zarządzania projektami;
4. Znajomość zasad kontrolingu;
5. Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czsu;
6. Samodzielność, komunikatywność, terminowość.
Wymagane dokumenty
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Kserokopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań w terminie do 18.08.2017r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami).
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru ZTM.DO.110.15.17.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wynik naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Iwona Konieczna
Data i godzina publikacji: 2017-09-04 11:58