Oferta: kierownik oddziału rozwoju usług "poznan*kontakt"

Data publikacji: 2018-12-05
Nr ref.: PK/212/2018
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: kierownik oddziału rozwoju usług "poznan*kontakt"

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-02-13

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie prac koncepcyjnych i wdrożeniowych dotyczących rozwiązań opartych o nowoczesne technologie w zakresie procesów w Biurze Poznań Kontakt, związanych z obsługą klientów i dostarczaniem usług na obszarze Miasta, w tym m.in. opracowanie i wdrażanie innowacyjnych narzędzi i usług ICT z zakresu CRM, call/contact center oraz Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz udostępnianie wiedzy technicznej niezbędnej do wdrażania innowacyjnych narzędzi i usług z zakresu technologii ICT
  • określanie potrzeb Wydziałów Urzędu i Miejskich Jednostek Organizacyjnych w zakresie usług "POZnan*KONTAKT"
  • realizacja, w tym koordynacja projektów związanych m.in. z dostarczaniem dedykowanych rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii, w tym projektów międzywydziałowych i z partnerami zewnętrznymi
  • projektowanie procedur i narzędzi pomocy oraz dla stanowisk brokera informacji merytorycznej
  • wspieranie Oddziałów Informacji Teleinformatycznej w zakresie połączeń przychodzących

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z projektowaniem, wdrażaniem i doskonaleniem systemów komunikacji z klientami lub usług instytucjonalnych dla klientów
  • znajomość zagadnień z zakresu technologii i narzędzi informacyjno-komunikacyjnych, w szczególności dotyczących call/contact center
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu, samodzielność w działaniu
  • biegła obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • doświadczenie w realizacji/koordynacji projektów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga telefonicznego i bezpośredniego kontaktu z klientem oraz wyjść i wyjazdów poza miejsce pracy; miejsce pracy dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PK_212_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: OK/212/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2019-02-13 15:33