Oferta: ds. realizacji projektów i pozyskiwania środków na projekty mieszkaniowe

Data publikacji: 2018-01-26
Nr ref.: SL/21/2018
Wydział: Biuro Spraw Lokalowych
Stanowisko: ds. realizacji projektów i pozyskiwania środków na projekty mieszkaniowe

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-26

Zakres podstawowych czynności

  • analiza możliwości pozyskania środków z funduszy przeznaczonych na walkę
    z wykluczeniem społecznym i mieszkaniowym, w tym również z bezdomnością
  • przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej
  • czuwanie nad prawidłowością i legalnością zawieranych umów
  • kontrolowanie poprawności wydatkowania i rozliczanie pozyskanych środków

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej roczny staż pracy
  • doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych oraz ich rozliczania
  • znajomość zasad dotyczących realizacji projektów unijnych
  • zdolności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • kierunki studiów: prawo, kierunki ekonomiczne, administracja
  • studia podyplomowe/ kursy z zakresu zarządzania projektami lub pozyskiwania funduszy ze środków unijnych
  • doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym
  • znajomość prawa mieszkaniowego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami i instytucjami, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy i wyjazdów służbowych; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SL_21_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2018-02-26 12:13