Zamówienie: ZP.V/3410 - 221/06

Sygnatura zamówienia: ZP.V/3410 - 221/06
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 3 listopada 2006
Kwota postępowania: powyżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

dostawę do siedziby Urzędu Miasta Poznania sprzętu komputerowego w ramach projektu realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (80%) ora krajowych środków publicznych (20%),
w następujących częściach:
część 1 dostawa 1 sztuki drukarki laserowej.
część 2 dostawa 1 sztuki komputera przenośnego ;

Termin wykonania zamówienia

14 dni od dnia podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17 w Poznaniu lub pobrać ze strony http://.bip.city.poznan.pl

w pokoju nr 244 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

5 grudnia 2006 do godz. 10:45 w pokoju nr 247 w

Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17

Kontakt:

Genowefa Zielińska

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 103,00 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę;
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Ponadto dokumentami wymaganymi są:
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8. Dowód wniesienia wadium.
9. Odpowiednio wypełniona i podpisana oferta;
10. Podpisane deklaracje zapewnienia przez wykonawcę minimalnych wymagań technicznych - odpowiednio do danej części

Oferty częściowe

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:

Część 1 Dostawa drukarki laserowej

Część 2 Dostawa komputera przenośnego

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

3 lutego 2007

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:

3 listopada 2006

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: poprawa błędu
Opublikował(a): Genowefa Zielińska
Data i godzina publikacji: 2006-11-03 12:16