Oferta: ds. współpracy z mediami

Data publikacji: 2017-11-30
Nr ref.: PRD/185/2017
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. współpracy z mediami

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-01-04

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie materiałów prasowych, udzielanie odpowiedzi na zapytania, organizowanie spotkań z dziennikarzami
  • sporządzanie przeglądu prasy dla władz Miasta
  • pozyskiwanie i gromadzenie informacji dotyczącej działań Urzędu, miejskich jednostek i spółek dla potrzeb publikacji prasowej
  • przygotowanie (techniczne i merytoryczne) spotkań władz Miasta z mieszkańcami, dziennikarzami i wybranymi grupami społecznymi
  • monitorowanie treści internetowych związanych z Miastem

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum rok doświadczenia w pracy w mediach lub współpracy z mediami
  • znajomość technik dziennikarskich i narzędzi PR
  • umiejętność obsługi mediów społecznościowych, stron i portali internetowych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na kierunku lub specjalizacji - dziennikarstwo

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_185_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2018-01-04 10:43