Oferta: ds. administracyjnych

Data publikacji: 2017-04-06
Nr ref.: FN/63/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. administracyjnych
Informacje dodatkowe: Praca do końca 2017 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-05-05

Zakres podstawowych czynności

  • prace pomocnicze związane z obsługą prowadzonej egzekucji administracyjnej i  postępowań podatkowych (rejestrowanie korespondencji i tytułów wykonawczych, wysyłanie zawiadomień, rozliczaniem wpłat, księgowanie czynności egzekucyjnych, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie zestawień do windykacji) 

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie 
  • doświadczenie w pracy biurowej w tym we wprowadzaniu danych do baz/systemów informatycznych
  • znajomość przepisów:  Kpa, ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • asertywność, komunikatywność, dokładność, sumienność, terminowość
  • dobra umiejętność organizacji pracy własnej i działania pod presją czasu
  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy jednostkach administracji publicznej
  • posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami, innymi pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-05-05 08:33