Oferta: ds. estetyki wizerunku miasta

Data publikacji: 2013-09-11
Nr ref.: UA /42 /2013
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. estetyki wizerunku miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-11-05

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie działań mających wpływ na wygląd zewnętrzny budynków i obiektów budowlanych należących do Miasta oraz zagospodarowanie przestrzeni miejskich podejmowanych przez Urząd Miasta i jednostki z nim związane
  • doradztwo dla podmiotów niezależnych od Miasta, realizujących projekty i wykonujących prace kształtujące wygląd zewnętrzny, należących do nich budynków i nieruchomości
  • współpraca z organizacjami zawodowymi, uczelniami
    i środowiskami artystycznymi oraz organizacjami społecznymi w działaniach na rzecz poprawy estetyki Poznania i kształtowania świadomości estetycznej mieszkańców
  • kierowanie wniosków do właściwych jednostek organizacyjnych Miasta i organów administracji publicznej w sprawie egzekwowania obowiązujących przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem prawa miejscowego i zarządzeń Prezydenta Miasta w dziedzinie ładu przestrzennego
  • przygotowywania propozycji zmian lokalnych przepisów i prawa powszechnie obowiązującego mających wpływ na wygląd zewnętrzny budynków i przestrzeni publicznych oraz kształtowanie ładu przestrzennego
  • monitorowanie, sporządzanie analiz i raportów na temat rozwiązań estetycznych w przestrzeni publicznej Miasta oraz propagowanie pozytywnych przykładów w tym zakresie

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - sztuki plastyczne, architektura, planowanie przestrzenne, urbanistyka, zarządzanie, historia sztuki
  • trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwa lata doświadczeń związanych z estetyką i wizerunkiem przestrzeni
  • umiejętność czytania i interpretacji projektów budowlanych
    i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • znajomość przepisów ustawy o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prawa budowlanego
  • umiejętność wystąpień publicznych i prowadzenia konsultacji
    i negocjacji
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe - sztuki plastyczne, architektura, planowanie przestrzenne, urbanistyka, zarządzanie, marketing, PR, historia sztuki

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: wymaga bezpośredniego kontaktowania się z osobami na innych stanowiskach, inwestorami i mieszkańcami; praca częściowo przy komputerze, częste wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_nfo_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2013-11-05 11:52