Oferta: ds. przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości

Data publikacji: 2017-08-30
Nr ref.: GN/135/2017
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-10-12

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo  własności
  • prowadzenie postępowań dotyczących udzielania bonifikat od opłaty z tytułu przekształcenia
  • przygotowywanie pism, projektów decyzji administracyjnych oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Poznania w ww. zakresie
  • obsługa klienta w ww. zakresie
  • prowadzenie i aktualizacja baz i rejestrów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, ekonomiczne, prawo
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o przekształcaniu praw użytkowania wieczystego w prawo własności
  • umiejętność obsługi klienta
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w  pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem procedur administracyjnych - KPA
  • studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości, administracji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_135.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-10-12 11:30