Oferta: ds. urbanistyki

Data publikacji: 2016-05-27
Nr ref.: UA/63/2016
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-05

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawaniem zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  • udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • obsługa skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
  • udostępnianie informacji publicznej będącej w posiadaniu stanowiska pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna
  • umiejętność stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego
  • umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_UA_63_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2016-07-05 10:22