Oferta: ds. analiz i raportów

Data publikacji: 2024-07-31
Nr ref.: GK/125/2024
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. analiz i raportów
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo na czas ok. 1 roku

Zakres podstawowych czynności

  • bieżące monitorowanie dostaw odpadów do Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów (ITPOK), m.in. poprzez elektroniczny moduł ewidencji i sprawozdawczości rejestru BDO
  • analizowanie pozyskanych danych dotyczących strumienia odpadów oraz przygotowywanie raportów uwzględniających prognozowane dostawy
  • monitorowanie ilości odpadów poprocesowych oraz odpadów z oczyszczania spalin, ich przetwarzania i dalszego zagospodarowania
  • analizowanie raportów dotyczących odpadów niewłaściwych przyjętych do ITPOK
  • weryfikowanie raportów z eksploatacji ITPOK przedstawianych przez Partnera Prywatnego
  • udział w wizytach monitorujących pracę ITPOK

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ochrona i inżynieria środowiska, kierunki techniczne
  • znajomość problematyki dotyczącej gospodarki odpadami i metod unieszkodliwiania odpadów, wynikających z uregulowań prawnych i planów gospodarki odpadami
  • umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie
  • zdolności analityczne
  • komunikatywność
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy z zakresu gospodarki odpadami
  • umiejętność obsługi rejestru BDO
  • doświadczenie w pracy w obszarze gospodarki komunalnej
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 404
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednie kontakty z innymi stanowiskami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  •  finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2024-08-20.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2024-07-31 00:00
Opis zmian: uzupełnienie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2024-07-31 14:34