Oferta: ds. ewidencji ludności
Data publikacji: 2024-12-12
Nr ref.: SOUK/4/2025
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu
- rejestracja danych w rejestrze PESEL
- przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL
- aktualizacja Centralnego Rejestru Wyborców
- prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
- obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi
- obsługa klienta w zakresie prowadzonych postępowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- trzy lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego albo rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego
- wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
- bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
- podstawowa znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- minimum półroczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- możliwe czynności w terenie
- obowiązek składania oświadczenia majątkowego
- zadania związane z kontaktem z małoletnim
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-01-01.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-12-12 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-12-12 08:56