Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2024-12-12
Nr ref.: SOUK/4/2025
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
  • wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu
  • rejestracja danych w rejestrze PESEL
  • przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL
  • aktualizacja Centralnego Rejestru Wyborców
  • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi
  • obsługa klienta w zakresie prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • trzy lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego albo rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego
  • wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
  • podstawowa znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • minimum półroczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • możliwe czynności w terenie
  • obowiązek składania oświadczenia majątkowego
  • zadania związane z kontaktem z małoletnim
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-01-01.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-12-12 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-12-12 08:56