Oferta: ds. jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2025-01-22
Nr ref.: WJPM/25/2025
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. jednostek pomocniczych
Zakres podstawowych czynności
- redagowanie projektów uchwał i pism organów osiedli
- protokołowanie sesji rad i posiedzeń zarządów
- prowadzenie obsługi administracyjno - kancelaryjnej organów osiedli, w tym prowadzenie dokumentacji organów osiedli
- sprawowanie nadzoru nad działalnością organów osiedli, w tym badanie prawidłowości podejmowanych uchwał
- wsparcie organów osiedli w przygotowywaniu projektów planów wydatków oraz udział w ich weryfikacji pod względem merytorycznym i finansowym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki polityczne
- wiedza w zakresie zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych
- umiejętność redagowania uchwał, pism, protokołów
- dyspozycyjność
- bardzo dobra znajomość MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- praca również w godzinach popołudniowych (kilka razy w miesiącu) podczas spotkań i sesji rad osiedli
- bezpośrednie kontakty z innymi stanowiskami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-02-03.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-01-22 00:00
Opis zmian: Link do oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-01-22 10:47