Oferta: ds. kontaktów zagranicznych prezydenta

Data publikacji: 2025-02-27
Nr ref.: PRD/49/2025
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. kontaktów zagranicznych prezydenta

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z kontaktami zagranicznymi Prezydenta - prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi oraz przygotowywanie spotkań z ich udziałem
  • prowadzenie spraw związanych z delegacjami zagranicznymi Prezydenta - przygotowywanie agend, informacji, materiałów, wystawianie i rozliczanie delegacji zagranicznych
  • robocze tłumaczenie korespondencji na język angielski
  • współpraca przy organizacji znaczących wydarzeń organizowanych przez Miasto i podmioty zewnętrzne oraz obchodów świąt państwowych, rocznic historycznych i innych dużych uroczystości
  • redagowanie tekstów okolicznościowych, przemówień, korespondencji oficjalnej i kurtuazyjnej
  • przygotowywanie scenariuszy imprez, spotkań i uroczystości organizowanych przez władze Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie we współpracy z partnerami międzynarodowymi/ obsługa klienta zagranicznego
  • umiejętność redagowanie tekstów okolicznościowych, przemówień, korespondencji oficjalnej i kurtuazyjnej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • wysoki poziom umiejętności organizacyjnych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunkach: filologie obce, lingwistyka, europeistyka, stosunki międzynarodowe
  • znajomość drugiego języka obcego w stopniu dobrym
  • doświadczenie w pracy asystenckiej
  • doświadczenie w organizacji spotkań i uroczystości
  • umiejętność stosowania zasad protokołu dyplomatycznego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-03-17.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2025-02-27 00:00
Opis zmian: Ogłoszenie rekrutacyjne (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2025-02-27 09:11