Oferta: ds. archiwum akt komunikacyjnych

Data publikacji: 2025-03-25
Nr ref.: SOUK/75/2025
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. archiwum akt komunikacyjnych

Zakres podstawowych czynności

  • wydawanie akt pojazdów na stanowiska pracy związane z rejestracją pojazdów
  • wydawanie akt kierowców na stanowiska pracy związane z wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
  • prowadzenie archiwizacji akt pojazdów i kierowców po realizacji zadań przez pracowników wydziału
  • brakowanie akt pojazdów i kierowców
  • rejestrowanie korespondencji
  • udostępnianie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z archiwizacją dokumentów w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, w tym dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
  • znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów 
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe - na kierunkach archiwistyka, administracja, historia, nauki społeczne
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
  • kursy z zakresu archiwistyki
  • podstawowa znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Miejsce pracy: ul. Gronowa 22a

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego
  • praca na wysokości do 3 m
  • możliwe czynności w terenie
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-04-04.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-03-25 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-03-25 10:55