Oferta: ds. archiwum akt komunikacyjnych
Data publikacji: 2025-03-25
Nr ref.: SOUK/75/2025
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. archiwum akt komunikacyjnych
Zakres podstawowych czynności
- wydawanie akt pojazdów na stanowiska pracy związane z rejestracją pojazdów
- wydawanie akt kierowców na stanowiska pracy związane z wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
- prowadzenie archiwizacji akt pojazdów i kierowców po realizacji zadań przez pracowników wydziału
- brakowanie akt pojazdów i kierowców
- rejestrowanie korespondencji
- udostępnianie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie na stanowiskach związanych z archiwizacją dokumentów w jednostkach administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, w tym dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - na kierunkach archiwistyka, administracja, historia, nauki społeczne
- szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
- kursy z zakresu archiwistyki
- podstawowa znajomość języka angielskiego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Miejsce pracy: ul. Gronowa 22a
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego
- praca na wysokości do 3 m
- możliwe czynności w terenie
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-04-04.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-03-25 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-03-25 10:55