Oferta: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2025-03-26
Nr ref.: WJPM/76/2025
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres około roku

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjnych związanych m.in. z regulaminem organizacyjnym Wydziału, kartami stanowisk pracy, upoważnieniami, pełnomocnictwami oraz dostępem pracowników do systemów informatycznych
  • obsługa skarg, wniosków, petycji oraz interpelacji i zapytań kierowanych do Wydziału
  • przygotowywanie analiz, zestawień i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Wydziału i osiedli
  • udział w opracowywaniu projektów zarządzeń Dyrektora Wydziału oraz procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania Wydziału oraz osiedli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki polityczne
  • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego
  • umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad redagowania i interpretacji aktów prawnych
  • zdolności analityczne

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
  • okazjonalnie praca również w godzinach popołudniowych
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-04-07.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2025-03-26 00:00
Opis zmian: uzupełnienie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2025-03-26 08:31