Oferta: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych
Data publikacji: 2025-03-26
Nr ref.: WJPM/76/2025
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. organizacyjnych i funkcjonowania jednostek pomocniczych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres około roku
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych m.in. z regulaminem organizacyjnym Wydziału, kartami stanowisk pracy, upoważnieniami, pełnomocnictwami oraz dostępem pracowników do systemów informatycznych
- obsługa skarg, wniosków, petycji oraz interpelacji i zapytań kierowanych do Wydziału
- przygotowywanie analiz, zestawień i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Wydziału i osiedli
- udział w opracowywaniu projektów zarządzeń Dyrektora Wydziału oraz procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania Wydziału oraz osiedli
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki polityczne
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
- znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego
- umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- znajomość zasad redagowania i interpretacji aktów prawnych
- zdolności analityczne
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
- okazjonalnie praca również w godzinach popołudniowych
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-04-07.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2025-03-26 00:00
Opis zmian: uzupełnienie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2025-03-26 08:31