Oferta: ds. kontroli terenowej
Data publikacji: 2025-05-08
Nr ref.: GK/107/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. kontroli terenowej
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie planowych i doraźnych kontroli właścicieli nieruchomości oraz podmiotów odbierających odpady komunalne, w zakresie przestrzegania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktów prawa miejscowego i zawartych umów
- przygotowywanie raportów i zestawień informacji z systemów informatycznych na potrzeby prowadzonych kontroli
- współudział w prowadzeniu monitoringu i weryfikacji świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych
w systemach informatycznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy
- wiedza ogólna dotycząca gospodarki odpadami komunalnymi
- znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz aktów prawa miejscowego dot. gospodarki odpadami komunalnymi
- znajomość reguł postępowania kontrolnego oraz umiejętność stosowania narzędzi oraz technik prowadzenia kontroli
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność
Wymagania dodatkowe
- studia na kierunkach przyrodniczych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, administracja, prawo
- doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem kontroli
- doświadczenie w pracy związanej z gospodarką odpadami komunalnymi
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca przy komputerze oraz praca w terenie związana z koniecznością kierowania pojazdem służbowym
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-05-19.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Maria Kuśnierz
Data wytworzenia informacji: 2025-05-08 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-05-08 09:07