Oferta: ds. kontroli terenowej

Data publikacji: 2025-05-08
Nr ref.: GK/107/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. kontroli terenowej

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie planowych i doraźnych kontroli właścicieli nieruchomości oraz podmiotów odbierających odpady komunalne, w zakresie przestrzegania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktów prawa miejscowego i zawartych umów
  • przygotowywanie raportów i zestawień informacji z systemów informatycznych na potrzeby prowadzonych kontroli
  • współudział w prowadzeniu monitoringu i weryfikacji świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych
    w systemach informatycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy
  • wiedza ogólna dotycząca gospodarki odpadami komunalnymi
  • znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz aktów prawa miejscowego dot. gospodarki odpadami komunalnymi
  • znajomość reguł postępowania kontrolnego oraz umiejętność stosowania narzędzi oraz technik prowadzenia kontroli
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  • studia na kierunkach przyrodniczych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, administracja, prawo
  • doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem kontroli
  • doświadczenie w pracy związanej z gospodarką odpadami komunalnymi
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze oraz praca w terenie związana z koniecznością kierowania pojazdem służbowym
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-05-19.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Maria Kuśnierz
Data wytworzenia informacji: 2025-05-08 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-05-08 09:07