Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data publikacji: 2025-06-03
Nr ref.: SOUK/120/2025
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Zakres podstawowych czynności

Samodzielne prowadzenie postepowań administracyjnych w sprawach meldunkowych w tym:

  • rejestracja wniosków
  • ustalenie tytułów własności wnioskodawców poprzez System Informacji Przestrzennej
  • weryfikacja wpływu wymaganych opłat skarbowych
  • prowadzenie postępowania wyjaśniającego
  • opracowanie i wydanie decyzji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunkach z dziedzin nauk humanistycznych lub społecznych
  • trzy lata stażu pracy
  • minimum rok doświadczenia w pracy związanej ze stosowaniem procedur postępowania administracyjnego w jednostkach administracji publicznej
  • wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności, prawo o aktach stanu cywilnego
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • podstawowa znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

doświadczenie w obsłudze klienta

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • możliwe czynności w terenie
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-06-18.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-06-03 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-06-03 10:48