Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Data publikacji: 2025-06-03
Nr ref.: SOUK/120/2025
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Zakres podstawowych czynności
Samodzielne prowadzenie postepowań administracyjnych w sprawach meldunkowych w tym:
- rejestracja wniosków
- ustalenie tytułów własności wnioskodawców poprzez System Informacji Przestrzennej
- weryfikacja wpływu wymaganych opłat skarbowych
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego
- opracowanie i wydanie decyzji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na kierunkach z dziedzin nauk humanistycznych lub społecznych
- trzy lata stażu pracy
- minimum rok doświadczenia w pracy związanej ze stosowaniem procedur postępowania administracyjnego w jednostkach administracji publicznej
- wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności, prawo o aktach stanu cywilnego
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
- podstawowa znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- możliwe czynności w terenie
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-06-18.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-06-03 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-06-03 10:48