Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2025-11-27
Nr ref.: GK/250/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji, w tym również obsługa skrzynki mailowej Wydziału
  • prowadzenie kalendarza spotkań dyrekcji oraz przygotowywanie i obsługa spotkań
  • obsługa telefoniczna sekretariatu Wydziału
  • prowadzenie zbioru interpelacji i zapytań radnych Rady Miasta Poznania, sporządzanie projektów zbiorczych odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych, opracowywanie informacji o działaniach Wydziału w okresach między sesjami
  • udział w prowadzeniu rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej i ich obsłudze
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem wydziału w materiały biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta
  • umiejętność obsługi trudnego klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w sekretariacie
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość struktury, zadań i kompetencji jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych
  • znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
  • znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi obiegu dokumentów

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-12-10.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-11-27 00:00
Opis zmian: Link do oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-11-27 14:22