Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2025-11-27
Nr ref.: GK/250/2025
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji, w tym również obsługa skrzynki mailowej Wydziału
- prowadzenie kalendarza spotkań dyrekcji oraz przygotowywanie i obsługa spotkań
- obsługa telefoniczna sekretariatu Wydziału
- prowadzenie zbioru interpelacji i zapytań radnych Rady Miasta Poznania, sporządzanie projektów zbiorczych odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych, opracowywanie informacji o działaniach Wydziału w okresach między sesjami
- udział w prowadzeniu rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej i ich obsłudze
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem wydziału w materiały biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta
- umiejętność obsługi trudnego klienta
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w sekretariacie
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- znajomość struktury, zadań i kompetencji jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych
- znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi obiegu dokumentów
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-12-10.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-11-27 00:00
Opis zmian: Link do oferty (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-11-27 14:22