Oferta: ds. analizy płynności finansowej

Data publikacji: 2023-12-06
Nr ref.: FN/195/2023
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. analizy płynności finansowej
Informacje dodatkowe: ODDZIAŁ OBSŁUGI ZADŁUŻENIA

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-01-16

Zakres podstawowych czynności

  • analizowanie płynności finansowej budżetu Miasta i możliwości lokowania wolnych środków pieniężnych;
  • związane z realizacją umowy obsługi bankowej budżetu Miasta
  • monitorowanie stanu środków na rachunkach bankowych Miasta i jednostek
  • negocjowanie oprocentowania lokat bankowych
  • przekazywanie środków z rachunku budżetu na rachunki jednostek na realizację wydatków
  • rejestrowanie dyspozycji w systemie finansowo-księgowym
  • monitorowanie wpływów na rachunek budżetu środków pochodzących z budżetu państwa i od innych dysponentów
  • sporządzanie analiz w zakresie wykorzystywanych przez Miasto instrumentów finansowych
  • prowadzenie ewidencji lokat terminowych
  • obsługa finansowa pożyczek udzielanych przez Miasto
  • sporządzanie raportów i sprawozdań wewnętrznych.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 3 letni staż pracy
  • doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi  finansowej  lub w sektorze bankowym w obsłudze klientów instytucjonalnych 
  • zdolności analityczne - umiejętność sporządzania raportów i analiz finansowych
  • sprawna obsługa pakietu MS Office, zwłaszcza Excela i narzędzi bankowości elektronicznej

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • studia podyplomowe z bankowości lub finansów
  • doświadczenie w  obsłudze zadłużenia w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośrednia współpraca z bankami i instytucjami finansowymi
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit,Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_FN_195_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2024-01-16 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2024-01-16 14:43