Oferta: ds. księgowości

Data publikacji: 2015-03-19
Nr ref.: FN/41/2015
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. księgowości
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Urzędu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-05-05

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowo - księgowa w zakresie dochodów i wydatków Urzędu Miasta (analizowanie kont księgowych, dekretowanie oraz księgowanie wyciągów bankowych i dowodów księgowych, sporządzanie dyspozycji i przelewów, księgowanie i uzgadnianie planów finansowych)
  • obsługa finansowo - księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych
  • prowadzenie korespondencji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne
  • 4 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających wiedzy z zakresu księgowości i podatków
  • doświadczenie w zakresie podatku VAT
  • wiedza z rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej, finansów publicznych oraz budżetu zadaniowego
  • umiejętności analityczne  oraz umiejętność wnikliwej analizy przepisów prawa

Wymagania dodatkowe

  • kursy z rachunkowości budżetowej, VAT ·       
  • doświadczenie w jednostkach budżetowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-05-05 12:14