Oferta: ds. księgowości

Data publikacji: 2016-12-02
Nr ref.: FN/147/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. księgowości
Informacje dodatkowe: Oddział Realizacji Budżetu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-18

Zakres podstawowych czynności

  • dekretowanie wyciągów bankowych i sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej
  • kontrola dokumentów księgowych w zakresie dotacji, wprowadzanie danych do systemu
  • wprowadzanie do systemu bankowości elektronicznej płatności dyspozycji, faktur, rachunków
  • księgowanie rozliczeń dotacji i zaangażowania środków
  • monitorowanie i uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych
  • udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne
  • min. roczne doświadczenie w  księgowości lub działach finansowych 
  • wiedza z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
  • dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub finansów
  • umiejętność sporządzania raportów i analiz finansowych
  • doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z pracownikami
i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-01-18 13:01