Oferta: ds. sprawozdawczosci

Data publikacji: 2016-12-02
Nr ref.: FN/148/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. sprawozdawczosci
Informacje dodatkowe: Oddział Realizacji Budżetu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-13

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi finansowo księgowej, w tym m.in.:

ewidencja wpłat i zabezpieczeń, dekretacja dokumentów księgowych, księgowanie    zaległości i nadpłat, przychodów i rozliczeń dotacji, sporządzanie przelewów, monitorowanie i uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych.

  • sporządzanie okresowej sprawozdawczości budżetowej, w tym m.in.:

analizowanie wyciągów bankowych rachunku budżetu, przygotowywanie dyspozycji przekazania środków, sporządzanie zestawień i informacji dotyczących dochodów przekazanych przez urzędy skarbowe, przyjmowanie jednostkowych sprawozdań budżetowych z instytucji kultury i zakładów opieki zdrowotnej oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne
  • min. roczne doświadczenie w działach finansowych lub księgowości 
  • wiedza z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
  • dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub finansów
  • doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań
  • doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-01-13 08:06