Oferta: ds. fakturowania i ewidencji księgowej gruntów miasta poznania

Data publikacji: 2010-12-27
Nr ref.: WGN/95/2010
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. fakturowania i ewidencji księgowej gruntów miasta poznania

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-03-11

Zakres podstawowych czynności

  • wystawianie faktur VAT i korekt faktur za : dzierżawę gruntów, korzystanie z gruntów, użytkowanie wieczyste gruntów, służebność, sprzedaż mieszkań, sprzedaż gruntów, koszty wyceny nieruchomości,
  • kontrola formalna  dokumentów wystawionych przez Wydział, stanowiących podstawę wystawiania faktur
  • prowadzenie ewidencji kontrahentów oraz rejestru wystawionych faktur w systemie PROMIS
  • prowadzenie rejestru korespondencji w systemie LOTUS

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie - rachunkowość, ekonomia,
  • co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku ds. księgowości
  • dobra znajomość  zasad rachunkowości budżetowej
  • umiejętność obsługi komputera -Pakiet Office w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe - finanse, rachunkowość
  • doświadczenie na stanowisku ds. księgowości budżetowej
  • kursy, szkolenia  w zakresie rachunkowości , podatku VAT w sferze budżetowej

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składnia ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WGN_95_2010.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-03-11 11:12