Oferta: ds. organizacyjnych

Data publikacji: 2011-05-06
Nr ref.: WGN/38/2011
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-05-30

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym m.in.: prowadzenie w uzgodnieniu z Wydziałem Organizacyjnym Rzeczowego Wykazu Akt dla Wydziału, rejestrowanie korespondencji, zamawianie pism i publikacji fachowych oraz książek dla potrzeb pracowników Wydziału
  • współpraca z Wydziałem Obsługi Urzędu w zakresie, m. in : usuwania awarii i usterek w pomieszczeniach Wydziału, zaopatrywania materiałowego pracowników oraz magazynu Wydziału, zamawiania, ewidencjonowania oraz likwidacji pieczęci i pieczątek Wydziału
  • prowadzenie zbiorów i ewidencji, w tym m.in.: zbiór uchwał Rady Miasta Poznania dot. zadań Wydziału, ewidencji wniosków i odpowiedzi w sprawach dot. udostępniania informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe -  administracja
  • trzyletnie doświadczenie w pracy o charakterze administracyjno-biurowym lub organizacyjnym
  • bardzo dobra znajomość przepisów KPA i stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
  • umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi pisemnych
  • umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
  • obsługa komputera -Pakiet Office, Lex  w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze wgnorg.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-05-30 15:02