Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2024-01-24
Nr ref.: SOUK/26/2024
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-03-12

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
  • aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
  • rejestracja danych w rejestrze PESEL
  • aktualizacja Centralnego Rejestru Wyborców
  • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi
  • obsługa klienta w zakresie prowadzonych postępowań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • trzy lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego albo rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego
  • wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • minimum półroczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
  • obowiązek składania oświadczenia majątkowego

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_26_2024.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-03-12 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-03-12 11:26