Oferta: ds. rejestracji pojazdów

Data publikacji: 2017-12-14
Nr ref.: SOUK /196/ 2017
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów
Informacje dodatkowe: praca na 0,125 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-01-15

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych,
  • obsługa klienta w ww. zakresie
  • udzielanie informacji klientom ww. zakresie
  • udzielanie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: prawo, nauki o administracji, ekonomia, nauki  o zarządzaniu, nauki o polityce, transport, nauki o bezpieczeństwie, nauki o obronności
  • co najmniej półroczny staż pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności z rejestracji pojazdów
  • umiejętność asertywnego zachowania i obsługi klienta
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_196.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-01-15 09:00