Oferta: ds. umów partycypacyjnych

Data publikacji: 2018-06-29
Nr ref.: TZ/136/2018
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. umów partycypacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-08-08

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów umów partycypacyjnych, w tym:
    - pozyskiwanie informacji niezbędnych do opracowania projektu umowy,
    - udział w spotkaniach i negocjacjach (w tym z inwestorami zewnętrznymi), mających na celu ustalenie zapisów umów
  • przygotowywanie i/lub opiniowanie pod kątem prawnym m. in. projektów zarządzeń dyrektora Wydziału oraz uchwał i zarządzeń Prezydenta Miasta Poznania z zakresu działań Wydziału
  • analizowanie pod kątem formalno-prawnym projektów odpowiedzi w sprawach udzielenia informacji publicznej oraz skarg i wniosków

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
  • co najmniej 4-letni staż pracy
  • znajomość przepisów kodeksu cywilnego oraz przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, planowania i zagospodarowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami
  • doświadczenie w przygotowywaniu i/lub opiniowaniu projektów umów i/lub aktów prawnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej, w tym w warunkach stresu i pod presją czasu
  • zdolności analityczne
  • bardzo dobra obsługa MS Office

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia radcy prawnego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymagająca bezpośredniego komunikowania się z klientami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy oraz wyjazdami służbowymi; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_TZ_136.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-08-08 11:24