Oferta: ds. doradztwa prawno-budowlanego

Data publikacji: 2012-05-14
Nr ref.: WUA/17/2012
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres do końca 2012r

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-07-24

Zakres podstawowych czynności

  • ocena spraw i decyzji pod względem formalno-prawnym
  • ocena legislacyjna projektów tekstów mpzp
  • rozstrzyganie problemów interpretacyjnych zapisów w obowiązujących mpzp
  • kompletowanie opinii i interpretacji sądów i innych organów w dziedzinie prawno-budowlanej
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników wydziału z zakresu przepisów prawa
  • rozpatrywanie skarg i wniosków
  • wykonywanie czynności związanych z udostępnieniem informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w kancelarii prawnej lub w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą prawną
  • znajomość procedur z zakresu KPA, prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz odpowiednio orzecznictwa i wykładni przepisów
  • wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
  • wysoki poziom umiejętności obsługi komputera  (MS Office, LEX, Temida)

Wymagania dodatkowe

  • dobra znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • doświadczenie w doradztwie prawno-budowlanym

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzjących wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z osobami na innych stanowiskach,  dostęp do budynku oraz  windy dostosowane  do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewua.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-07-24 08:49