Oferta: ds. urbanistyki

Data publikacji: 2015-01-14
Nr ref.: UA/3/2015
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na czas ok. roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-02-09

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawaniem zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  • udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • obsługa skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
  • udostępnianie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo
  • umiejętność stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego
  • umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej dotyczące inwestycji budowlanych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_UA_3_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja UA/3/2015 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2015-02-09 10:11