Oferta: ds. koordynacji zadań i zamówień publicznych

Data publikacji: 2016-02-17
Nr ref.: WJPM/18/2016
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. koordynacji zadań i zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-03-30

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie, monitorowanie i koordynowanie realizacji planu zamówień publicznych w zakresie zadań ujętych w planach wydatków osiedli
  • prowadzenie spraw dotyczących udzielania zamówień publicznych na realizację zadań na terenach przekazanych osiedlom do zarządzania i korzystania oraz zadań inwestycyjnych na gruntach obcych (prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie projektów umów)
  • prowadzenie ewidencji zamówień udzielonych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem postępowań
    o udzielanie zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych, finansów publicznych i samorządu gminnego
  • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych miasta- osiedli
  • bardzo dobra obsługa MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kursy/szkolenia/studia podyplomowe dotyczące systemu zamówień publicznych
  • doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
  • wiedza dotycząca przebiegu procesów inwestycyjnych
  • wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja, ekonomia, prawo

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_18_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2016-03-30 09:46