E-Doręczenia podstawowym sposobem komunikacji elektronicznej z Urzędem

od 2025-12-19

W związku z wejściem w życie zmian wynikających z ustawy o doręczeniach elektronicznych od 1 stycznia 2026 roku podstawowym sposobem komunikacji elektronicznej z Urzędem Miasta Poznania w przypadku pism wymagających skutecznego doręczenia lub potwierdzenia daty nadania będzie adres do doręczeń elektronicznych (ADE) w ramach usługi e-Doręczeń.

Zachęcamy do założenia adresu oraz skrzynki e-Doręczeń, która ułatwi komunikację elektroniczną z Urzędem. Więcej informacji można uzyskać na portalu internetowym: e-Doręczenia - Portal Gov.pl.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Zastępca Dyrektora Wydziału Obsługi Urzędu Zbigniew Talarczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-12-19 00:00
Opis zmian: Przekazanie informacji o e-doręczeniach (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Paulina Poniatowska
Data i godzina publikacji: 2025-12-19 12:38