Informacja o czasie pracy Urzędu Miasta - koronawirus

od 2020-03-27

Najważniejsze adresy i telefony, które są obsługiwane w godzinach pracy urzędu.

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców i mieszkanek Poznania oraz pracowników urzędu, na podstawie § 8 ust. 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz.U. poz. 433), od 16 marca 2020 r. do odwołania, wstrzymana jest możliwość osobistego załatwiania większości spraw w Urzędzie Miasta Poznania. Najważniejsze adresy i telefony, które są obsługiwane w godzinach pracy urzędu: ogłoszenie.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Kinga Kozłowska
ostatnia zmiana w dniu 2020-03-27 11:12 - Dodanie nowej informacji: Informacja o czasie pracy Urzędu - koronawirus (Wprowadzenie informacji)